درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ بگذرانید.نظر یادتون نره! لطفا در نظرسنجی هم شرکت کنید.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 785
بازدید هفته : 810
بازدید ماه : 810
بازدید کل : 49932
تعداد مطالب : 152
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


دانلود بازی و برنامه و جوک و ترول و...
دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 14:11 ::  نويسنده : علیرضا

 

Publisher:Sega
Developer:Backbone Entertainment
Genre:Driving
Release Date:Dec 7, 2007

منبع:بازی فن



ادامه مطلب ...


دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 11:21 ::  نويسنده : علیرضا

 ادامه زندگی برای پرندگان عصبانی مشکل شده است. در این بازی از قدرت های ویرانگر و بی همتای پرندگان عصبانی برای از بین بردن مخفیگاه خوک های مزاحم در مراحل مختلف استفاده کنید و از خوک های سبزی که تخم های پرندگان را می دزدند انتقام بگیرید. با ضرباتی سنگین به سازه های فناپذیر خوک های سبز رنگ ضربه وارد کنید و به آزادی تخم مرغ ها و انتقام گیری از خوک ها بپردازید. بازی Angry Birds شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. هم اکنون این بازی برای کنسول PS3 عرضه شده است. شما می توانید برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی آن را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

angry birds ps3 cover دانلود بازی Angry Birds برای PS3



ادامه مطلب ...


 همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.این دمو از بازی Devil May Cry شامل دو ماموریت می باشد که شما می توانید توسط دانته آن را انجام دهید.DMC در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۳ برای هر ۳ پلتفرم منتشر خواهد شد.

 

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

DMC دانلود بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360



ادامه مطلب ...


 

Publisher:2K Sports
Developer:Visual Concepts
Genre:Sports
Release Date:Oct 2, 2012



ادامه مطلب ...


 

Publisher:2K Games
Developer:High Voltage Software
Genre:Adventure
Release Date:Dec 1, 2006

منبع:بازی فن



ادامه مطلب ...


 

Publisher:SCEA
Developer:SCEE London Studio
Genre:Adventure
Release Date:Sep 1, 2006

منبع:بازی فن

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, :: 14:17 ::  نويسنده : علیرضا

 

 

SS VERSION: Version 2

WAVE VERSION: XGD3

RELEASE NAME: Mass Effect 3 RF XBOX360-XPG

REGION: Region Free

LANGUAGES: English, Japanese, German, French, Spanish, Italian, Polish and Russian (According to abgx)

RELEASE DATE(S): March 6, 2012

 منبع:بازی فن



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, :: 14:13 ::  نويسنده : علیرضا

 

 

Publisher:Ubisoft
Developer:Ubisoft
Genre:Action
Release Date:Oct 6, 2006

منبع بازی فن

 



ادامه مطلب ...


 

Publisher:Ubisoft
Developer:Ubisoft Shanghai
Genre:Adventure
Release Date:Sep 11, 2009
ESRB:7+

 منبع:بازی فن

 

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, :: 13:29 ::  نويسنده : علیرضا

 بازی Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود. برای مشاهده ادامه توضیحات و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی EXEtrimALL بازی|

|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک Kmeaw CFW 3.55|

 

prototype 2 ps3 cover small دانلود بازی Prototype 2 برای PS3



ادامه مطلب ...


سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, :: 13:19 ::  نويسنده : علیرضا

 NBA 2K13 عنوان یک بازی ورزشی شبیه ساز بسکتبال می باشد که شما را به دنیای حرفه ای های National Basketball Association یا همان ان بی ای می برد . در این نسخه شاهد افزوده شدن بازیکنان جدید و حرفه ای مانند Kevin Durant ، Blake Griffin ، Derrick Rose از تیم های بزرگ غرب هستیم . یکی دیگر از بخش های جذاب این بازی پشتیبانی از کینکت برای پلتفرم XBOX360 می باشد . قابلیت های کنترلی این بازی این امکان را به شما می دهد تا تمام حرکات نظیر دریبل ، پرتاب و پاس دادن را به آسانی انجام دهید و مشکلی در کنترل بازی نداشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی ایکس باکس ۳۶۰ این بازی زیبا را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

NBA 2K13 XBOX360-iMARS

 

NBA 2K13 X360 دانلود بازی NBA 2K13 برای XBOX360



ادامه مطلب ...


دو شنبه 11 دی 1391برچسب:, :: 16:24 ::  نويسنده : علیرضا

 استودیوی TT در این بازی سعی کرده که شخصیت ها بیش از پیش کارآمد باشند. به همین دلیل قدرت های جالب و بسیار متفاوت دزدان دریایی را به آن ها داده است. یکی دیگر از قسمت هایی که برای اولین بار در این سری از بازی قرار گرفته، این است که تیم شما در بازی می توانند به هشت نفر افزایش پیدا کنند. استفاده از دکمه Y یا مثلث به شما این اجازه را می دهد که اعضای تیم خود را مدیریت کنید. آن ها همیشه در صفحه کنار شما حضور ندارند، به همین دلیل می توانید آن ها را به جایی هدایت کنید که نیاز بیشتری احساس می شود. این بازی همانند نسخه های گذشته روی تمام پلتفرم ها حتی ۳DS هم عرضه شده است. ازی روی کنسول های دستی کاملا تک نفره خواهد بود، اما دقیقا مانند نسخه های دیگر طراحی شده اند. البته چند قسمت جدید هم برای این نسخه ها در نظر گرفته شده اند. به طور مثال مراحل بازی در کنسول های دستی کوتاه تر طراحی شده اند و روند گیم پلی هم آسانتر شده است. همچنین حالتی به نام Street Pass Mode هم در نسخه کنسول های دستی قرار دارد که به بازیکنان اجازه می دهد مبارزه های مختلفی که قبلا پشت سر گذاشته اند را با شخصیت های جدید دوباره بازی کنند. بازی روی کنسول ۳DS به صورت ۳D طراحی شده است.

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55/3.41 پچ شده توسط گروه DUPLEX |

 

Pirates Of The Caribbean دانلود بازي LEGO Pirates of the Caribbean براي PS3



ادامه مطلب ...


جمعه 8 دی 1391برچسب:, :: 15:9 ::  نويسنده : علیرضا

 قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی DUPLEX بازی|

|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک CFW 3.55/3.41|

 

fifa 13 ps3 cover small دانلود بازی FIFA 13 برای PS3

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, :: 15:12 ::  نويسنده : علیرضا

 نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Assassins Creed III XBOX360-COMPLEX

 

Assassins.Creed.III دانلود بازی Assassin’s Creed III برای XBOX360



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, :: 14:43 ::  نويسنده : علیرضا

 بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman  می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money  پس ازHitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO  یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری  از مخاطبان را جذب کنند.Absolution  ساده  تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO  اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن  بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به  ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution  می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساندمامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین ,  اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2  فراهم امده اند ,  همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی  نسل هفتم می دهند.

 

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه X360ISO بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Hitman Front Cover دانلود بازی Hitman Absolution برای XBOX360



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, :: 14:39 ::  نويسنده : علیرضا

 Halo یکی از بهترین FPSهای تاریخ است که مکانیزم گیم پلی آن همیشه مدرن و جذاب باقی می ماند. فرمول ساخت این بازی آنقدر پیچیده و ریزبینانه است که وقتی شرکت Bungie از Microsoft جدا شد، بسیاری آینده Halo را چندان درخشان ندیدند، ولی نمایش Halo 4 در E3 امسال چنان زیبا بود که در طول کنفرانس، هرگاه نام ۳۴۳ Industries به زبان می آمد، همه سوت و دست می زدند. نمایش با یک فیلم شروع شد. یک کشتی فضایی از UNSC در حال حرکت است و فرمانده ای می گوید که برای اولین بار در این نسل کشتی های فضایی UNSC هدفی جدا از جنگ دارند.هدف کشف دنیایی جدید است. ناگهان کشتی فضایی توسط جاذبه سیاره ای ناشناخته کشیده می شود و انگار که در مثلث برمودا جذب می شود. ناگهان نمایش وارد بازی می شود و ما Master Chief را مشاهده می کنیم که در همین سیاره عجیب ایستاده و جذب شدن سفینه فضایی را مشاهده می کند.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Halo 4 RF XBOX360-P2P

 

Halo 4 RF XBOX360 دانلود بازی Halo 4 برای XBOX360



ادامه مطلب ...


جمعه 1 دی 1391برچسب:, :: 10:9 ::  نويسنده : علیرضا

 Ubisoft با Far Cry 3 مبارزات بی پایانی خلق کرده و به شما این اجازه را می دهد که هر طور که می خواهید با دشمنان مبارزه کنید. مثلاً از فاصله دور با اسلحه تک تیرانداز حساب آن ها را برسید، با اسلحه خود به دل دشمن بزنید و همه را به گلوله ببندید و یا یک C4 به جیپ وصل کنید و آن را با سرعت به مرکز پایگاه دشمن بفرستید. اما تمام این مبارزات به یک داستان اصلی وابسته هستند. داستان، دیگر همانند Far Cry 2 سیاسی نیست و بیشتر شخصی است و پیرامون خشونت و دیوانگی و شخصیت هایی که همه آن ها مشکلی در مغز خود دارند، روایت می شود. در یکی از مراحل جیسون برادی (Jason Brody) شخصیت اصلی بازی، در یک غار زخمی شده و با بیرون آمدن از آنجا سعی دارد تا یک دکتر پیدا کند. برای مشاهده ی لینک های دانلود و ادامه نقد و بررسی بازی، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

farcry3 cover small دانلود بازی Far Cry 3 برای XBOX360

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 23:41 ::  نويسنده : علیرضا

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب